tirsdag 27. desember 2011

Ja, nå var det lenge siden.....

Har visst gått litt i hi med hensyn til blogging gitt. Ja ja, har vært opptatt med mange andre ting ganske lenge. Hva har jeg egentlig å skrive om da??
Jo, forresten har hatt en spordag på Dale for lenge siden der jeg gikk to spor i tillegg til en tre fire sporkryssinger.  
Kryssingene denne gang hadde samme liggetid som selve sporet. Det var Kari L som la kryssingene for meg. Alle gikk veldig bra, hun stoppet litt opp ved to av dem, men fortsatte bare på hovedsporet. Neste gang skal kryssingene være ferskere enn sporet så får vi se da hvordan det går. : )

Kari var også så grei å legge ut et vanlig spor for meg med en tre - fire gjenstander tror jeg det var. Liggetid var vel en ca tre timer tror jeg. Husker ikke helt, men husker at været denne dagen var dårlig og at vi satt inni bilen til Kari og hadde matpause. ; ) Det var deilig!!!
 La også et spor selv til Maja, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått sporlogg da jeg gikk dette sporet. Jeg hadde jo ikke briller og mulig jeg har skrudd av i stedenfor på på GPS'en da jeg gikk dette sporet. Husker forresten at jeg hadde laget ei felle for Maja (ikke bevisst faktisk). Jeg prøvde å finne en vei gjennom tett skog på høyresiden av stien, men måtte snu og gå tilbake da det ble helt ufremkommelig. Det som var litt dumt var at Maja gikk rett forbi fella og videre oppover der jeg gikk etterpå.

Sporet etter Kari gikk fint synes jeg. Litt sportap ble det, men fant fint tilbake til sporet. Fant alle gjenstandene, men hun gikk over to (dvs hun markerte ikke på disse og da plukket jeg dem bare opp selv) Litt rart egentlig, men kan det ha noe med at jeg for sjelden går spor etter andre? Hun markerte nemlig på alle gjenstandene i mitt spor rett etterpå. Får sjekke dette ut litt tenker jeg. Her er forresten sporloggen fra sporet til Kari.

Kari grønt / Maja og meg blått

Har visst forresten litt flere bilder også fra denne dagen.

Lise og Scott gjør seg klar

Strategien til Maja når Nicole sprang villmann var å sette seg rolig ned

Det hjalp gitt

Gry og Silja er ferdige med sine spor

Her er det deilig og tørt

Koselig med pause i bilen

Har jo også vært observatør på runderingskurs med Thomas Stokke. Det var utrolig kjekt og lærerikt , men det vil jeg skrive et eget blogginnlegg om. : )

Ingen kommentarer: