søndag 14. september 2008

På valpebesøk

Se så skjønne disse er!!!

Nam nam....

I dag reiste jeg ut til Marit og Jan Inge for å hilse på toller- valpene deres. Der var nå igjen to av det eldste kullet (8 uker) og det yngste kullet på 10 valper som er 4 uker gamle.
De var jo bare nydelige alle sammen. Maja ble sluppet inn i hagen og fikk hilse på Punky og Gina først. De to eldste valpene kom ut på marka til de store hundene og Maja er svært forsiktig. Hun synes egentlig slike små valper er ganske så rare, nesten litt skumle. He he, hun går helst vekk fra dem i starten. Kommer nærmere etter at vi har vært der en stund. Se bare her på bildene:

"Ka e det du vil egentlig?"



















"Lurer på dem bak treet her eg"















Nysjerrig valp, avventende Maja.













"Ka gjør du på neri der?"














"Rare vesener det der, tror eg må gjemma meg litt."

















"Tror eg like bedre deg eg Punky."














Et par fra det yngste kullet inni buret på terassen.













Du kan se flere bilder av valpene her.

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Så herlege bilete! Maja er jo lik seg. Forsiktig og heilt sikker ikkje farleg i det heile for dei små.

Anonym sa...

Så herlige bilder. Maja har et tydelig språk!
Så mange flotte bilder du har tatt!

Gro sa...

Takk for det begge to. Maja har veldig godt av å få treffe valper i ulike størrelser.
Det var veldig kjekt å få se de små deilige nurkene. Ingenting er så skjønt som valper......., men forstår godt det er kjempetravelt å ha så mange. Dere er jo også kjempeflinke og legger ned masse arbeid i sosialiseringen og miljøtreningen.