lørdag 9. oktober 2010

Mer spor med gjenstander i

Hadde en treningskveld på området for en stund siden. Vi trente da samtidig som utstillingsfolka hadde trening. Det gikk kjempefint og det var koselig med så mange kjekke hundefolk å jabbe/diskutere hund med utover kvelden. Selv la jeg ut et spor som skulle få ligge en stund og trente litt på melding og stå mens jeg ventet. Mye koselig hundeprat ble det jo også, som vanlig.

Også denne gangen klarte mørket å snike seg frem før jeg fikk kommet meg avgårde på sporet. Det lå i skogen mot Aboreet, hadde fire gjenstander + slutt. sporet var på ca 150m tror jeg. Hadde ikke med hodelykt heller i kveld, så jeg måtte bare gi opp å ha kontroll på hvor sløyfene var. Men Maja imponerte hun gikk bra, stoppet og markerte på alle gjenstandene og hadde tydelig full kontroll på sporet. : ) Veldig kjekt!

Kan nok nå etterhvert legge noe lengre og vanskeligere spor og ha større avstand mellom gjenstandene.

Hadde ikke noe bilde, så dette er et gammelt bilde av Maja i sporet. (på Dale)

Ingen kommentarer: